mr. Horner

2010-09-20 @ 18:24:24

Eftersom jag är ledig imorron så beslöt jag mig för att helt enkelt ta en myskväll. Så tog en lång och skön dusch och hoppade sedan in i myskläderna. Så sitter nu mjukisdressen i datorstolen och tittar på Legend of the seeker med en massa ljus tända. Gillar verkligen hösten för det. Det är mörkt och kallt ut, vilket syns när man tittar ut. Men ack så mysigt man kan göra det med de rätta kläderna, filmen/serien, ljus och något gott att tugga på. Börjar se liknelser mellan den serien och Sinbad. Om det är något positivt eller negativt återstå att se. Dock måste man ge den andra säsongen och några av dess avsnitt några extra plus i kanten. Vet att även Johanna håller med om det.

 

Samtidigt som dessa saker utspelar sig så väntar jag på mail från min favorit föreläsare, Lennart Högman. Idag hade han t.o.m. råkat tagit med sina egna semesterbilder i föreläsningen. Får se om det blir något mer plugg idag, annars blir det ett ordentligt tag i kragen imorron. Kommer även vara helt utvilad, vilket jag ser framemot. Finns inget som är så underbart som en lång nattsömn.

//Jenny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback