KENTUCKY!

2010-09-04 @ 10:57:39
Nu kommer man väl låta som alla andra männiksor i Sverige som tro sig kunna något om fotboll. Såg inte matchen, men hörde resultatet och såg målen. Wernbloom är bra, vilket är något jag gått runt och påstått det senaste året för döva öron. Men eftersom folket i vårt avlånga land är så lättpåverkade lär det väl låta annorlunda nu en tid framöver. Cracky och jag hade stora problem igår att bestämma oss för vad vi skulle göra. Efter att ah snott ett antal bilder från henne så slutade det hela med att det blev en tur in till stan och lite dricka. Kan tänka mig att folket runt omkring oss trodde att vi hade druckit lite mer än vad vi egentligen gjort, men vi överglänste iaf inte Ska-ni-inte-sitta-här-?-Är-det-roligt-att-sitta-där-?-killen. Med andra ord så njöt vi av en trevlig fredagskväll.

Idag är det plugg som gäller, har ett helt kapitel och några till sidor att läsa. Är sedan i ganska stort behov av en tur till Farsta, innan man ska vidare till Byma ikväll med Karin coh Johanna. Känner mig nästan som en liten alkis. Apropå alkis. Jag och Crakcy fick aldrig säga hej till någon igår. Dock fick vi höra en historia om och om igen om hur en tjej spytt på sin egen arm och sedan stått och tittat på den. Alltid lika kul att höra folks livshistorier.
//Jenny
Kommentarer
Postat av: Cracky the fly

Det blev en lyckad kväll ändå.. :)

2010-09-04 @ 12:34:34
Postat av: Jenny

trots att vi är så efterblivna ;D

2010-09-04 @ 16:56:42
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback