It's not that complicated

2010-09-26 @ 21:55:57
You see the world can be a lonely place, but you are not alone.
When the hard times have you feeling lost, a smile can bring you home.

Usch, vad jag är trött nu. Blir sängen snart. Sov länge imorse vilket jag trodde skulle resultera i att man var vaken halva natten idag, men nu verkar det som saker och ting har gått min väg. tyvärr så har det inte gått lika bra när det kommit till pluggandet, men klarade nästan ett helt kapitel idag. Imorron lär det bli mer.
Sitter nu och kollar på Jakten på lycka. En riktigt hemsk film, kommer såväl ihåg när jag hörde den verkliga historien bakom filmen. Måste erkänna att Johanna och Emma lyckaes verkligen skärmma upp mig igår. Har kastat lite väl för många blickar mot fönstret idag, vilket inte varit roligt. Men än så länge har jag bara sett mig själv reflekteras i det.
Var tydligen tröttare än vad jag trodde, dags för sängen nu!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback