It's a wonderful day for pie!

2010-09-17 @ 21:55:45

Ibland är livet helt perfekt!

Har nu skuttat runt i hela huset så att jag lyckats framtvinga ett astmaanfall, hjärtstillestånd, håll samt total ren lycka. Nej är lycka är en underdrift, passerde den gränsen för länge sedan! Men eftersom det är farligt att ge saker, framförallt känslor, namn vilket Artin lärde mig idag så ska jag inte ens försöka sätta ord på min lycka jag känner just nu. Dagen började med grupparbetet, gick väl sisådär. Föreläsningen var inte direkt en av de bättre, men fick iaf reda på att jag är fullkomligt normal. Fick sedan stressa in till stan för att möta Johanna. Då vi traskade för att uträtta hennes ärrenden och sedan mitt. Gjorde idag mitt livsköp. Om jag ska nämna något som är värt att spendera pengar på så är de det jag införskaffade idag. Kan även meddela att en av de anställda i affären vi besökte är en riktig tjuvlyssnare. Lite halv impulsmässigt beslöt vi oss för att äta middag i stan, och ännu mer impulsstyrt fattade vi beslutet att gå på bio. Middag på tacobar och sedan bio med en massa nördar och småbarn belv det. Filmen var Vampyrer suger, en ganska så sevärd film som låg nära till min och Johannas ganska patetiska och sorgliga humor. Efter filmen fick man ett ganska gulligt och oerhört värmande sms från Rasmus. Kände verkligen kärleken vakom de orden. Fick även något riktigt gott att skratta åt på tåget hem.

 

Väntar nu på att Supernatural ska börja. Under tiden ska man väl titta på mina underbara inköp, hålla dem i anden, inse verkligheten och hitta en riktigt fin plats åt dem. Tror det är mina nya favorit ägodelar. Är t.o.m. lite skeptisk till att ta bort platsen som skyddar mina otroligt fina Supernatural boxar. Tänk om något skulle hända dem?

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback