I’m moving on and I’m gonna get stronger now

2010-09-25 @ 15:47:20
Har idag hunnit med hela tre kapitel, en film och dessutom lyckats besegra en hicka helt själv. Ska nu göra mig iordning inför en trevlig kväll hos mormor och morfar med middag och allt som det innebär. Tycker jag har gjort mig förtjänt av det. Blev igår för första gången besviken när jag hörde en ny låt av Brian, men idag så har den besvikelsen förvunnit. Börjar faktiskt gilla låten, oväntat.

Har självfallet sett det nya Supernatural avsnittet idag. Känner mig hel nu igen, äntligen. Den här sista veckan har verkligen varit jobbig. Dock är jag extremt ledsen över att lilla Cas inte dök upp någon gång under det. Men slutet var stört spännande så ser framemot nästa veckas avsnitt.
Ska nu hoppa in i duschen och sedan titta på Liverpool - Sunderland innan man ska iväg.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback