I never gonna leave!

2010-09-15 @ 21:32:48
Det finns seriöst inget vettigare program än Efterlyst. Det är så stört bra så det är inte sant. Egentligen borde det gå fler gånger i veckan och sätta dit ännu fler idioter. Ganska så hemskt hur många sjuka människor det finns i Sverige. Ryser verkligen när man hör alla historier. Usch, finns inga ord för sånt!

Om en halvtimme ska man göra sig iordning för sängen, ska bli skönt. Om en Jenny lyckas somna under dagen så är det riktigt illa, vilket jag lyckades med tidigare idag. Sov en bra stund innan jag väcktes genom att nästan skrämmas ihjäl av pappa som stod i dörren och skrek. Ska bli så oerhört skönt att krypa ner i sängen, försvinna in i sin egna lilla värld, somna och sedan vakna upp till en ledig dag. Har bara en enda uppgift imorron att göra, vilket är att se klart det sista White collar avsnittet jag har hemma. Måste dessutom få tag på Johanna och berätta villkoren för fredagen, så har hela två uppgifter.
Nej, nu ska jag lyssna på en historia om styckmord.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback