I need 6 minutes with you!

2010-09-01 @ 15:55:09

Älskar verkligen känslan när man bär på påsar med nyinköpta föremål i. Spelar ingen roll vad det är, bara det är något man köpt till sig själv. Ju fler och större påsar desto bättre! Blev ingen direkt överdriven shopping med mormor, men trevligt. Hon är så snäll och gullig. Kom hem med min efterlängtade kavaj samt ett par tygskor och en liten present till mamma. Dte är farligt att ha mycket pengar på kortet, de försvinner så fort då. På vägen hem i bilen så slog det mig hur lik jag är mormor på flera vis. Hur man ska tolka det återstå att komma fram till.

Vad som ska hittas på nu är också ganska oklart. Känner hur hjränan går på högvarv men inte finns det något att sysselsätta den med. Blir väl att prova de nya inköpen och sedan försöka ge sig på att läsa lite kurlitteratur. Var så stolt över mig själv när jag lyckades läsa ett helt stycke utan problem, men när man gav sig på det andra så stakades det sig en helt del. Hur ska jag klara av detta?
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback