Friday, I'm love!

2010-09-10 @ 11:06:41
Planerna om att gå upp tidigare idag för att städa fungerade nästan till fullo. Gick upp lite senare än bestämt men sitter nu med ett nästintill färdig städat rum. Det enda som ska göras nu är att damsuga och sätta in några papper i rätt pärmar. Sedan är det dusch, föreläsning, hem och plugga som gäller. Vilket härlig fredag!

Fick igår ett personligt tackvykort från Fia Hedin. Hon delade med sig utav hennes egna erfarenhet av blodbrist, och kampen mellan liv och död. Tänka sig att förlossningar kan vara så farliga. Som tur är så fanns det någon snäll person där ute som givit blod så både Vega och Fia överlevde.
Dessutom imorse fick man gulligt nog sms från Karolinska då de berättade att mitt blod kommit till nytta för en patient! Denna dag har verkligen börjat bra! Jaha, lite mindre än tre månader kvar. Då ska jag ta mig fan tjata med mig Johanna, så jag kan mobba henne för klisterlappen hon kommer få ... hihihi!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback