Du är min vän, den jag tycker om

2010-09-30 @ 23:07:30
"Let the world keep turning, 'cause I'll be standing still,
and the Earth feels closer to heaven just because you're here
"

Vad jag än säger Johanna, så tycker jag om dig ... lite grann.
Efter en kortare vistelse hemma åkte man för att möta upp en stressad och nyklippt Johanna. Tack vare missad evi tåget precos, men ingen större sakda skedd. Livet går vidare. På vägen in fick vi återigen några fan som halvlyssnade på vårt samtal. Belv en kortare prommenad till Gamla stan där vi traskade in i Johannas favorit affär i hela världen. Efter det en prommenix i området, sedan till gallerian för att slutligen hamna på satmstället när det gäller mat. Vår älskade Pizza hut! Vad det är som får att gå dit vet jag inte, vi klagar lika mycket varje gång vi sitter där. Men misstänker att det känns sökert och tryggt, vi vet ju vad man kan vänta sig. I väntan på beställning, mat och allt annat så blev vi en aningen rastlösa och därav flummiga. samtalet spårade ur flera gånger och ibalnd sades saker lite väl för högt vilket fick andra gäster att vända på huvudet.

Efter maten tog vi en liten promenad till odenplan, där blev det tunnelbana tillbaka samma väg och sedan tåget till Huddinge där jag ställde mig vid trottoarkanten för att sälja mig själv, enligt Johanna. Dock gick det inte så bra för mina köpare blev skrämda då civilsnuten patrullerade i området. Istället var det bara att hoppa in i bilen och göra Johanna till famlijens nya hembiträde. Hem och titta på idol, vilket fick mig att inse vilken stört bra programledare Peter Jihde är. Nästan så han går om Peter Settman. Är nu trött som bara den, ska nog krypa till sängs snart.

//Jenny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback