den 26 september 2010 klockan 12:23

2010-09-26 @ 12:23:59
Man vaknar upp, kollar på mobilen. Fem minuter innan den ska ringa, vad gör man? Ett belsut inom tio sekunder fattas, man kliver upp. Stänger dörren så mamma och pappas prat inte ska störa en, sen kryper man ner i sängen och försöker somna om innan mobilen börjar sin klagosång.

Det slutar aldrig förvåna mig hur mycket man egentligen hinner med om man bara försöker. Pluggade som sagt igår, var inte en direkt ambitiös pluggning, men hann iaf igenom tre kapitel. Visserligen tre av de enklare, men fortfarande tre kapitel. Gjorde mig iordning för middagen hos mormor och morfar, tio minuter innan vi ska åka messar Johanna och underade om jag ville följa med henne och Emma in till stan på en liten drink. Inte kunde man säga nej till det inte. Så blev en kortare sväng till mormor och morfar, åkte sedan hem för att kolla på lite hcokey och göra sig iordning för kvällen aktivitet. Som vanligt var det riktigt trevligt med båda flickorna, Johanna och den där andra vad hon nu heter ... har nästan glömt bort henne nu.

Denna dag kommer troligtvis handla om syn och perception. Mycket trevligt må jag säga. Ja, sedan har man ju några serier att titta ikapp. Skönt med en ledig dag imorron, eller skönt med en föreläsning/seminarium fri dag imorron.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback