Bara fyra kapitel kvar!

2010-09-27 @ 15:00:08
"The nature has left this tincure in the blood,
that all men would be tyrants if they could
"

Har nu hunnit igenom ytterligare ett kapitel och börjar känna som att jag kommit till de delarna som jag kan. Vilket kan beror på att det nu handlar om de kapitel som vi gick igenom sist. Känner dock att roken börjar svikta, så ska ta mig en liten kortare paus. Funderar på en liten uppfriskande promenad. Sedan ska man med De tre musketörernas hjälp dyka in i människans emotioner, medvetande och minnesprocesser. Morgondagens obligatoriska seminarium har blivit utbytt mot en frivillig på onsdags eftermiddagen. Så har även ehla morgondagen på mig att läsa igenom de sista och sedan plugga in allt. Funderar på att göra en hel satsning och föröska komma igenom de sisat idag, åtminstone allt förutom kapitel 4. Vi får se hur det går med det.

//Jenny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback