Amygdala

2010-09-10 @ 16:40:57
Kom nyligen hem från föreläsningen. Beslöt mig för att vandra mot sjukhuset eftersom det skulle ta ett tag innan bussen kom. När man kommit halvvägs såg jag att Alex hade ringt så ringde upp henne, tydligen hade hon sett mig på vägen så det var bara att vända sig om och börja gå tillbaka. Tyvärr så missade vi en buss, men det blev en trelig pratstund. Älskade verkligen hennes reaktion när jag berättade att Johanna går på KTH. Bestämde att vi någon sak skulle luncha tillsammans på Matmarkarna, eftersom vi både var lite halvnyfikna på det stället.



Är just nu jättehungrig, men ska inte småäta något mer innan pappa kommer hem och lagar mat. Vet redan vilken god mat det ska bli idag. Resten av dagen kommer ägnas åt fobier och rädslors centrum, närmare bestämt Amygdala. Spännande!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback