21:30

2010-09-21 @ 21:30:50

Bara så att folk verkligen ska förstå och sätta sig in i den situationen jag befinner mig i nu ska jag förklara den så utförligt jag bara kan. Jag är så pass trött att jag helt ärligt funderar på att krypa till sängs. har spenderat i stort sett hela dagen pluggandes, och trots det har jag fortfarande stört mycket kvar att göra. Niklas är dum och Karolina sitter på sin lektion just nu som hon inte vill vara på samtidigt är hon busig och pratar med mig på hennes balckberry som hon inte tycker om. Finns inget roligt på tv just nu, som jag har möjlighet att se och dessutom håller min mobil på att dö. Nämnde jag förresten att jag är trött? Karin har inte heller hört av sig angående min stora dröm att se Soran. Jag har precis skrivit klart mitt arbete och är sjukt orolig över att det ska vara helt fel imorron när vi ses. Dessutom vill jag sova nu.

Usch, imorron blir det ännu mer plugg. Roligt, kul, spännande. Blir en liten sovmorgon iaf, börjar faktiskt klockan 10:00. Det är ju nice. Har dock en längre föreläsning än vanligt och efter det ska det bli grupparbete. Att plugga på högskola kunde inte vara roligare! Fick dessutom reda på att min ena morot nu försvunnit. Usch och fy.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback