Var du vill, när du vill

2010-10-29 @ 16:28:56

Usch, är helt slut i hela kroppen. Vaknade upp extra tidigt imorse så jag skulle hinna plugga och så innan man åkte för att leka med Johanna. Hann inte med så mycket som man hade hoppats på, men rycket kommer i helgen. Mötte upp den lilla sötsaken i Huddinge, blev en tur in till stan då vi som vanligt hade problem med att välja matställe. Efter vi lyckats och man bara fått ner halva den portion man blivit tilldelad så blev en rundtur. Medna jag var på gåhumör så led Johanna av extrem lathet, självklart så vann hon den kampen. Kom hem med en kofta, en förlovningsring till Karin samt kvällens underhållning. Ska utmana pappa i Fotbolls-MIG, förhoppningsvis kommer det gå bättre än Trivial Pursuit Fotboll. Kan erkänna att man redan skummat igenom frågorna och de verkar mycket roligare, så det bådar gott.

 

Nu ska jag drar igång med Social psychology så jag hinner med lite mer idag. Kvällens planer blev ju inställda när lilla Mogot till födelsedagsbarn blivit sjuk. Så istället blir det en mysig hemmakväll med fotboll och DW.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback