You don't have to be cool to rule my world

2010-10-03 @ 12:39:31

"Jag tänkte tänka det"

 

 

Har lyssnat om och om igen på denna låt hela veckan. Så kände inte mer än rätt att utnämna den till veckans låt. Och nej, det är ingen idé att fråga vem som sjunger. Fick mig minsann en liten käftsmäll från pappa igår när jag berättade vem min favorit i idol är. Så nu har man iaf något att titta/lyssna på under fredagarna. Men trots att han var elak mot mig så var jag snäll nog att inte bara bjuda honom på mina bakverk, utan även göra en specialbeställning.

Sitter nu och tittar på repriserna av Idol. Känner mig just nu väldigt oälskad. Mamma lovade mig igår att vi skulle se på repriserna, men hon var så trött så hon gick och la sig, och nu idga har hon ingen lust att titta. Så nu sitter jag helt själv i mitt kalla rum med cola oh choklad bredvid mig. Kan det bli mer patetiskt? Men snart ska lilla Daniel sjunga, så jag är glad ändå.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback