"Softa, ofta du åt min kofta"

2010-10-02 @ 12:24:47

"Regerande mästarna HIV71 blev igår utslagna ur SM-slutspelet av MoDo"

 

Jag måste verkligen ha gått på helspänn den senaste veckan. Enda sedan torsdag förmiddag runt halv tolvtiden har det känts som kroppen gått i ide. Den har känts en miljon gånger lättare samtidigt som man börjat känna av lite värk på olika delar som jag inte alls lagt märke till tidigare. Enda sedan jag klev ur sängen idag har varenda fiber i hela kroppen skrikit att den vill tillbaka till sängen, med undantag från magen som först ville och sedan återvända till sängen.  Känns även i hela kroppen som man har träningsvärk för tredje dagen i rad.

 


Igår var tanken att det skulle bli städning, middag och biljard. Men istället blev det en vilodag, promenad och middag. Var hur som helst riktigt mysigt. God mat och riktigt trevligt sällskap. Men nu ska man traska upp och tvinga mamma kolla på idol.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback