social study

2010-10-04 @ 20:45:31

"What women want"

 

En gång när det var föreläsning klockan 8:00 på morgonen slängde Lennart ur sig frågan ”Vem är idioten som lagt schemat?”. För min del var det inget större problem, förutom att nattsömnen blev lite lidande. Men man var ändå hemma vid elva och hade hela dagen framför sig. Dock undrar jag vilken jubelidiot som lagt schemat för dagens föreläsning. 16:00 – 19:00, det är inte okej! Tack vare det så missade jag korpen matchen, har inte spelat en enda match trots att jag anslöt laget för flera veckor sedan.  Men som tur är så insåg även föreläsaren att det var fysiskt omöjligt att sitta instängda i det rummet i tre timmar. Så man kom därifrån lite tidigare.

 

Sitter nu i mitt nystädade rum, älskar verkligen den känslan. Har ganska så nyligen slitit mig från Ullared som sågs med mor och far som sällskap. Pappa mer eller mindre tvingades att titta på det, vilket inte gjorde honom så glad. Men han sken upp som en sol när han fick se en VMS.
Nu ska jag försöka läsa klart första kapitlet i boken, har lovat mig själv att jag inte ska hamna efter denna delkurs.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback