oälskad och bortglömd

2010-10-06 @ 23:13:24

"Det gäller att ha känsla för feeling"

Usch vad jag är trött. Sådär härligt trött när man känner att man verkligen tagit ut sig. Benen är helt slutkörda, kommer bli ett kärt återseende utav träningsvärk imorron. Tvingade pappa att efter matchen smörja in mitt lår med lite ormsalva. Mistsänker att det behöver all omsorg den kan få. Efter det lyckade jag tvinga både mor och far att fika med mig. Dels för att de behövde ett straff och dels för att jag ville firas. Kan säga att det inte var muntra miner från pappas håll eftersom han ville sova och blivit tvingad till att utföra två saker innan sängdags.

Känner mig verkligen så oälskad idag. Har inte fått ett endaste grattis från någon idag utan att behöva påminna dem. Allra mest besviken är jag på mormor, hon kommer alltid ihåg och har alltid något att ge mig på mina namnsdagar. Vilket kan vara allt från ett litet grattiskort till en liten slant. Men inte idag inte, idag hade hon inte ens tid att umgås med sitt favorit barnbarn!

 

Snart är det dags för sängen, längtar. Ska bli skönt att somna in när kroppen befinner sig i detta läge. Är ledig både imorron och på fredag. Så under morgondagen har man ett, två om man är duktig, kapitel att läsa. Ska även försöka få tag på lilla Rohie för att boka in ett möte.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback