money never sleeps

2010-10-22 @ 19:15:16

Sometimes life breaks, in mysterious ways

 

Mjukiskläder, cola, DW och Brian, kan man beskriva en perfektare fredagskväll? Jag tror nog inte det!

Igår var det en mysig kväll med Karinbarin som gällde. Träffades på Hötorget runt 18:00, som väntat kom lilla Karin något senare. Men man har ju vant sig med det nu. Styrde stegen mot biografen där lotten till slut föll på Wall street. Efter det blev en liten rundtur innan vi beslöt oss för att slå oss ner vid taco bar och äta. Hade över två timmar att fördriva inne i stan då alla affärer stängt och inget direkt lockade. På något mirakulöst vis så lyckade vi fördriva den tiden riktigt bra, vi var nästan lite stressade när vi gick för att köpa med oss något gott att äta. Jag gjorde precis samma misstag som jag alltid göra. Köpte smågodis för en femtiolapp, åt två st. och sedan var jag glad. Har inte ätit någon mer sedan dess, nu ligger allt i en skål i närheten av pappa. Så gissar att i slutet av kvällen kommer allt vara borta. Hade alldeles för höga förväntningar på filmen, eller så visste jag alldeles för lite om den. Så en liten besvikelse var det ändå. Men ingen större skada skedd.

 

 

Idag var det bara att studsa upp och ge sig ut i snöovädret. Helt stört hur mycket längre tid det kan ta att ta sig fram bara för lite snö fallit på marken. Kom hem till systrarna AH som hade dukat upp en riktigt mysig och jättefin frukost.  Blev en hel del skratt och flams under dagen, precis som det ska vara. Men pluggandet fick vi klara oss utan. Önskar att man också kunde slippa morgondagen, men så lätt ska man väl inte slippa undan. Det fiaskot blir väl också en merit på ett eller annat vis. Blir iaf sängen tidigt idag och troligtvis likaså imorron. Lär väl vara död imorron runt halv fem tiden. Men nu ska jag återvända till Asien.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback