Många frågetecken

2010-10-27 @ 11:13:32
"Carry on my wayward son, there'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest, don't you cry no more
"

Pinsamt nog har man ännu inte sett förra fredagens Supernatural avsnitt.
Efter nattens drömmande har jag insett att jag tittat alldeles för mycket på amerikanska filmer och serier. Är det någon som tror jag kommer sluta med det för den anledningen? In i skamvrån i sånt fall.

Gårdagen bestod utav komplettering av grupparbetet innan deadline, tack vare att våra föreläsare är så otroligt sega. Jag saknar Lennart! Efter det åkte man till Farsta strand där man fick vänta på Jonna i fem minuter, under dessa fem minuter kom hela två personer fram och bad om vägbeskrivningar. Kändes mig så intelligent och hjälpsam. Åkte sedan med Jonna och köpte en liten hemlig grej. Hem till henne där det blev mackor, kortspel, tv, skvallerläsning och yatzty. När man sedan kom hem var tanken att man skulle plugga. Men tiden rann iväg medan man satt och spelade Giutar Hero.

 

Får just nu uppmaningar från Jonna om att man ska plugga, vilket jag borde göra. Men har verkligen ingen lust. Börjar man möjligtvis bli skoltrött? Eller är det bara besvikelsen över socialpsykologin som spökar?

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback