I'M BATMAN!

2010-10-17 @ 18:14:41

Om jag vore en superhjälte så jag utan tvekan vara Batman. Han är den coolaste av dem alla. Den enda som inte har några superkrafter, men är ändå mätbar med de övriga patrioterna i USA.  Skulle definitivt inte vara någon av de kvinnliga hjältarna. Det är fan löjligt hur de framstås. Måste dock erkänna att man i nuläget är lite avdunsjuk på Kara. Tänk att få shoppa en helt ny garderob medan någon annan betalar.

 

Har tittat på film hela dagen, har dock bara hunnit med två. Är nu inne på min tredje därav superhjältesnacket. Allra bäst hittills var Wolverine. Föll pladask för den när lilla Taylor Kitsch dök upp i sin lilla halvcoola karaktär. Blev dock grymt besviken på Johanna, att hon låtit det undgå mig. Fy på dig!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback