En liten groda

2010-10-06 @ 11:24:39

"Tyskarna spelar mer tysk än Kanada"

 

Tänk om man vore autistisk eller led utav någon form av genetiskt fel. Tänk om man slapp bry sig om vad andra tyckte och tänkte, om man slapp oroa sig för normer och folkigt vett. Tänk om man kunde leva i sin lilla egna värld, med sina egna regler, utan att oroa sig för konsekvenser eller morgondagen. Eller ännu bättre, tänk om man vore en psykopat. Tänk att få vandra runt helt likgiltig och inte känna något. Eller om man vore pårökt hela ens liv, så man hela tiden svävade högt ovan på rosa moln. Tänk om det fanns en Dean och en Castiel på riktigt! Får väl börja hänga med Jonna och hennes pundarvänner.

 

Är aptrött. Kunde inte somna inatt, av en mängd olika anledningar, vilket gjorde att man började messa med en lärka runt ett. Strax efter det såg man att Supernatural började, vilket gjorde att en timmes vakenhet till var ett faktum. Lyckades dock slita mig ifrån det scenen innan allt sorgliga började, vilket var ungefär samtidigt som lärkan verkade tappa intresset eller tuppade av. Vaknade sedan imorse med ett ryck och fick sedan påbörja dagen som zombie. Vilket i nuläget kändes riktigt onödigt eftersom jag nu har hel 7 minuter på mig innan vi man ska åka till södertörn och dagens seminarium. Måste erkänna att jag saknar Lennart Högman.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback