Första advent

2010-11-28 @ 00:48:27


I loved you before I even knew your name and I wanted to give you my heart,
but then you came back after leaving me one time.
Är nog de gulligaste textraderna jag någonsin hört.

 

Då var första advent snart över, kan inte påstår att det varit en vettig dag. Fick nästan en hjärtattack imorse när jag på något vis lyckades få för mig att tentan var nu på lördag. Om jag ska vara ärlig så var inte gårdagen heller så vettig, såg 4½ filmer vilket borde säga sitt. Sitter just nu och tittar på The big bang theory medan man kämpar med Karins present. Pinsamt nog så är den grymt försenad, men jag har min ursäkt till varför. Lagom till att den är klar lär väl paniken över julklappen bryta ut. Varför måste människan ha födelsedag så nära inpå julafton? Varför måste hon ens fylla år? Ska väl återvända till sakerna nu så de blir gjorda någon gång.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback