Längtar till 14 oktober 2011!

2010-11-29 @ 19:30:00

En barnfilm som varar i 2½ kan man verkligen kalla för långfilm! Hur kan de förvänta sig att barn ska orka sitta stilla och titta på hela filmen? Jag säger då det, snart kommer filmerna bli uppmot 4 timmar och man kommer tvingas att dela in dem i två akter med en 15 minuters paus. Hemma går det väl an, men att sitta i en biograf och titta på en film som håller på i över två timmar är ju rena ramar tortyren. Om det nu inte råkar vara en Supernatural film. Det är verkligen på tiden att de gör en sådan film. Om jag ska vara ärlig så skulle även en riktigt lång och bra film om De tre musketörerna komma undan med något sådant. Anderson, Davies, Bloom och Lerman m.fl. har verkligen en hel del att leva upp till. Men man kan ju inte misslyckas med ett sådant mästerverk om man nu inte skriver om allt. Nej, slut snackat om film nu. Mitt skrivande är alldeles för segt för mitt tänkande och tvivlar på att någon lyckades hålla sig vaken efter halva detta stycke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback