Undanflykt från kurslitteraturen

2010-11-13 @ 13:19:09
Usch, ju fler gånger jag springer förbi bokhyllan på väg upp för trappen ju fler böcker fastnar blicken på som jag vill läsa. Senast är mina två favoritböcker från den tiden då jag slukade böcker. En nyfikenhet ifall de fortfarande är lika bra sprider sig, men frågan är om man vill ha svaret. Risken finns ju att en besvikelse kommer sprida sig.
Blev inget mer läsande igår. Istället pysslade man lite med Idol som sällskap. Målade presenter till mamma samtidigt som jag gjorde mina egna bokmärken med Dannes lamineringsmaskin som sidekick. Hittills har den inte svikit mig, trots mitt stora misstag av dess omvårdnad.
Vill så gärna till Panduro hobby och shoppa loss. Ska nog ta mig en sväng in dit efter mitt lilla möte med Rohie på måndag, om man nu kommer ha krafter kvar till det. Kan ju använda det som en morot under gymvistelsen.

Höll på att dö av garv när man tittade på Karjala cup med pappa. Fick nämligen höra en historia om Andreas Jämtin och hur han vid 10-års ålder fick matchstraff i Festis cup. HAHAHA, vem får matchstraff i en tunering vid namn festis cup? Tydligen lyckades han även tre år senare i Lions cup. Kan fortfarande inte komma över, en tioåring fick matchstraff i festis cup. När vi var tio och sparkade boll stannade alla upp och tittade efter helikoptern när den svepte förbi över planen, iaf om man ska tro på den 27årige Micke och hans historier.
Haha, festits cup!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback