Tummen upp!

2010-11-25 @ 17:05:35

Är så lycklig just nu, besöket inne i stan med Johanna var riktigt lyckat för min del. Kom hem med idéer till julklappar samt nyinköpta. Så har nu endast två klappar kvar att fundera ut, vilket är till Danne och Karin. Är dessutom extremt stolt över två paket som ska slås in och ges bort. Kan verkligen se ögon tindra i de lyckostar som känner mig.

 

Annars var det som vanligt att träffa Johanna, något som verkligen uppskattas. Fick agera veteran på blodcentralen. Dock var det lite surt när man kom hem och hade fått en kallelse därifrån. Men, men om jag åker in någon gång nästa vecka så kommer vi iaf kunna göra sällskap gången efter det. Nu ska jag välkomna de nyinköpta filmerna till familjen och sedan försöka hitta något att äta innan man ska ut på äventyr igen.  
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback