Murray vs. Ferrer

2010-11-25 @ 22:00:00

Jag blir seriöst galen på Hanna Ketylnaflnsdljnlgdfn. Hur lång tid kan det egentligen ta att rätta tentor och grupparbeten? Pinsamt! När det tog Anna-Lena i stort sett en dag att läsa igenom våra grupparbeten och bedöma dem som godkända och överambitiösa så är det fan löjligt att det inte gått fortare än avd det har gjort. Speciellt när hon även inför hela klassen erkände att hon har något liv och sitter hemma ensam hela dagarna utan att prata med en själ. Jag vill ha besked nu!

 

Klantarsle som man är så råkade jag radera alla sms i inkorgen. Vilket betyder att alla gulliga sms man fått genom åren och så varsamt sparat är nu borta för alltid. Nästa som en tår vill leta sig fram till tårkanalen och trilla ner för kinden. Ber nu desperat efter gulliga sms att fylla min inkorg med! Fast lite positivt var det ändå. Min mobil, som varit med om ganska mycket den korta tiden vi varit tillsammans, kan ju tyvärr inte hantera så många sms samtidigt. Så att ha en inkorg man kan radera hur lätt som helst utan att blinka vid behov - vilket är i stort sett varje dag -, är ju inte helt fel. Slut på klagosången nu. Har ett svårt dilemma, att nörda DW och försöka klara av Chaos eller titta på samma tennismatch som den ryska tsaren Shavin gör.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback