Fördomar is the shit!

2010-11-15 @ 19:49:49

Jaha, då har man varit duktig. Riktigt duktig idag! Började tolv idag men efter vår grupp är så ambitiösa så träffades vi klockan tio för att jobba med grupparbetet. Fick t.o.m. beröm från läraren för vi börjat så tidigt. Genomled sedan en hel föreläsning medan regnet sakta smög på oss. Lyckades hinna med en tidigare buss så hamnade i Farsta centrum halv tre. Fick då traska runt helt själv i ungefär 45 minuter innan Rohie kom. Bad om smakråd vilket resulterade i att man köpte en helt ny kofta, en lila dessutom. Blev sedan gym, inte så länge men det räckte för mig och min otränade kropp. Efter det traskade man till Ica för att köpa mat och inte blev det något onyttigt inte.

 

Sitter nu hemma med boken i handen. Har läst igenom det skulle läsas igenom i boken tills imorron. Artiklarna var så långa och jobbiga att jag fick huvudvärk bara av att titta på dem, så låter dem vara tills vidare. Ska nog börja med att läsa de olika kapitlen vi har inför tentan så jag slipper sitta och stress läsa allt sista veckan. Snart börjar nya favorit programmet, ung och bortskämd.
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback