DW nörd

2010-11-24 @ 20:18:10

Jag måste nog haft den turen och träffat den gulligaste människan ever. Lilla Eveline är så söt. Hon är just på Martin Olsson och erbjöd sig att köpa en platta med Pago till mig, bara för att hon och jag har blivit Pago-vänner. Hon hade t.o.m. lagt på minnet vilken sort jag gillar mest. Ibland känner mig sig så omtyckt av sin omgivning.

 

Tittade nyss på Ung och bortskämd, missade det i måndags. Börjar skratta bara när jag tänker på det programmet. Bluff eller inte, programmet är jävligt bra underhållning. Blir alltid lika arg när Jean Pierre blir framröstad till av de tre, men sedan glad igen när han sitter säkert. Han tillhör ju ändå en av de vettigaste personerna där. Är så grymt stolt över mig själv just nu. Gav Jonna och Cindy i måndags ett löfte om att alla gubbar förutom två skulle vara maxade tills på fredag. Igår trodde jag aldrig att jag skulle lyckas. Men har man endast en gubbe kvar som redan ligger på 41. Om man verkligen vill och inte har något liv så kan man lyckas med det mesta. kanske en merit att skriva ner i ens CV?

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback