Sign of the times!

2010-05-05 @ 15:45:17
Om jag fick den minsta vink så skulle jag hoppa på tåget utan att tveka. Jag skulle ta mig längst fram till lokföraren och kapa tåget, skulle sedan köra det ända tills jag körde in i en bergväg elelr råkade spåra ur. efter det skulle jag försöka spika ihop tåget med mina pinsamma hantverkarkunskaper för att sedan försöka köra det ännu en gång.

Sitter just nu och funderar på vad man sak göra, har en hel del saker som borde göras. Men som vanligt finner man ingen direkt ork för något av det. Har helt ärligt itne heller någon större ork med skivan ikväll. Men ska nog pallra mig dit ändå och ha skoj. Blir dock en tidigt hemfärd för min del. Hoppas bara min tå överlever denna dag.
Börjar få lite småpanik inför balen. Har inte hittat någon klänning att ha ännu, och det känns som man kollat överallt! Det sjukaste är att jag inte hittat en enda, vart finns dem?
Nej, nu ska man väl göra lite vettigare saker än att sitta vid datorn.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback