saturday 8th may 2010

2010-05-08 @ 12:34:11
Idag är det en lyckosam dag. Min tå är frisk och mår bra igen! Dock mår armen inte så jätte bra. Spelade Wii igår hos kusinerna för första gången, och tog väl i lite för mycket. Men ska inte klaga, min tå är sig själv igen.
Var i stan med Karrå ett tag igår. Fixade våra tröjor. Hittade dessutom mina linnen som jag letat som en galning efter, så jag var lycklig. Blev även en lunch/middag på hatten. Tredje gången man äter där och tredje gången man tänker att man aldrig mer ska gå dit någon gång, tar evigeheter att få notan.
Åkte sedan till kusinerna och grattade bägge två, blev mest Wii för ungdomarna och pappas del. Åkte sedan hem och såg något riktigt sensationellt. Tyskland slog USA i premiärmatchen i hockey VM. Det enda som hade varit bättre hade varit ifall det var Kanada som åkt på stryk. Men det kommer de göra idag mot Italien.

Idag och en vecka framöver har man plugga att göra. Denna dag kommer spenderas på det gamla vanliga pluggviset som fungerat bäst för mig. Sittandes i sängen med en laptop och lite gottigheter medan min dator rullar en och annan Scooby Doo film. Mysigt värre! Sedan är det hockey och efter det funderar jag på att spela DW. Var ett tag sedan man gjorde det.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback