over and out!

2010-05-06 @ 22:18:32
Tydligen började min helg igår redan. Förra veckan avslutades UF, vilket betyder inga lektioner på torsdagar längre. Morgondagens lektion har ställts in eftersom läraren är sjuk. Oerhört skönt, men hade varit ännu skönare om man visste det redan igår när man lämnade skolan efter religionslektionen. Hur som helst ska jag föröska ta mig upp hyfsad tid imorron och kanske hinna plugga lite innan man inte till stan och möta Karrå. Imorron ska vi nämligen äntligen fixa våra åtråligt fina tröjor. Kommer nog praktiskt taget bo i dem i forstättningen.
Senare på kvällen ska man till kusinerna och stanna där länge, annars lär det bli tårar.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kanske göra ett ryck med min städning. Har ännu inte fått något samtal angående städning, tycker synd om alla er som tappat bort mitt nummer ...
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback