ny dator?

2010-05-25 @ 21:24:30
Jippie! Älskar verkligen elektroniksaker och dem älskar mig, det är jag allt säker på!
Tvingades omformatera datorn idag, allt raderades och jag fick inte ens en chans att rädda det som jag ville rädda. En sak är säker, Daniel kommer inte få låna min dator för att göra det han vill och brukar. Dessutom måste jag bli mer försiktig när det gäller att fixa filmer, serier, låtar och allt annat skoj man kan hitta på internet. Orkar verkligen inte med mer strul nu.
Sitter just nu och väntar på att min mapp ska föras över till datorn. Kommer ta drygt en timme till tydligen enligt den lilla rutan som visas på skärmen. Håller på att dö av tystnaden, med tystnad menas Eurovison song contest. Usch, vill höra Brian sjunga Just say so, det här är inte okej!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback