JetFlash

2010-05-06 @ 14:56:27
En hel ledig dag borde betyda plugg, men så har det verkligen inte varit. Har istället gjort precis allt annat utan att plugga och städa mitt rum. Verkar som alla mina uppsatser av olika slag får vänta till helgen. Men ska dock snart försöka göra ett ryck med någon av dem. Var helt slut i kroppen när jag vaknade imorse och varit det sedan dess. Trots att det inte alls blev mycket dricka eller sent igår. Men, men, det förtjänar man väl efter att ha roat sig en kväll.

Idag fyller lillskiten år och traditionellt vis ska vi till honom ikväll. Men han ringde igår och berättade att hans kalas har flyttats tills imorron, eftersom då är det fredag och man får vara uppe längre. Hörde också hur han imorse minsann berättade för sin mor och far att det var den värsta födelsedagen någonsin eftersom han inte fick det som stod högst upp på sin önskelista. Vilken stil säger jag bara. Börjar oroa mig lite grann inför morgondagen, han lär bli riktigt sur och besviken när han öppnar våra paket. Apropå det, jag borde nog slå in dem nu. verkar som kommunikations essän får vänta lite längre på mitt sällskap.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback