I want to be everything you like ♫

2010-05-10 @ 09:27:13
Har inte direkt haft den bästa dagen so far. Men den smällen får man väl ta om man hade en sådan bra kväll igår som jag hade. Träffade som sagt Mogo igår. Det blev en mysig hemlagad middag och sedna var tanken att det skulle bli hockey. Men istället åkte vi till gamla stan, återupplevde en massa minnen från tiden i Trångsundsskolan, efter det började vi vandra. Två timmar efter vi anlänt till gamla stan befann vi oss en station från Fridhemsplan, så det var bara att vandra den sista biten också.
Trots att jag var dödstrött när jag kom hem så blev det itne mycket sömn inatt. La mig trött, men kunde inte somna. Så vid halv två tiden var jag uppe och sprang, utan en endaste blund ännu. Lyckades dock somna en stund efter det och fick genomlida en jobbig väckning. När man senare kom till skolan möttes jag av sräcken att vi inte hade någon lektion. Men Lene var bara mer försenad än vanligt. Sitter nu hemma och borde egentligen plugga, men tröttheten knackar på axeln. Så funderar nästan på att sova middag nu, som om jag kommer lyckas med det.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback