ett gott skratt förlänger livet

2010-05-17 @ 16:55:56
Är så glad. är så pass frisk nu så jag åtminstone orkar sitta upp utan att bli helt yr. Indsjuknande fort och häftigt igår. Vilket var blande det värsta jag upplvet, visst var sjukdomen och febern för jävligt. men att titta på en amtch mot Kanada och vara så borta så man inte komemr in den är inte roligt. Dessutom var jag så trött så jag inte kunde glädjas åt segern. Idag känns allt forfarande som en dröm. Det blev ingen kriminologi för min del imorse, dock tvingade jag iväg mig själv till religionsprovet.

När jag sedan kom hem satte jag mig vid datorn och började kolla igenom gamla inlägg. Fy farao, det är ju därför jag skriver här. För att jag sak kunna blicka tillbaka och se hur konatiga saker jag haft för mig. Satt och asgarvade. Har läst om allt möjligt. Bl.a. första samtalet jag hade med Andreas, vilket handade om att Fabbe var en bättre fotbollsspelare än Rooney, och atthan är snyggare än honom. Läste om min, Cindy och Jonnas gymperiod och om Jonnas tiopoängare på perrongen. En massa klagande om träningsvärk och faktumet att jag var tvungen att byta ut ordet mysigt, som jag tydligen missbrukade, till porrigt. Men det allra roligaste var när jag, Jonna och Cindy hade spelkväll och vi spelade monopol. Tydligen tröttnade jag så jag i konkurs, spenderade sedan resten av tiden innan de spelet klart med att leka Titanic med båten. Något som gjorde mig oerhört upprörd eftersom jag aldrig sjönk oavsett hur många gånger jag körde in i isberg. Läste t.o.m. om tiden innan Eduardo återvände från sin sakdad och jag bad att han skulle göra det. Täk vad dum man en gång varit i tiden.
Nu känner jag att febern börjar återvända.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback