en bra dag!

2010-05-12 @ 15:44:14


När jag somnade igår visste jag att detta skulle bli en bra dag. Somnade med ett leénde på läpparna och idag när jag tänker efter så kändes det ungefär som en av böckerna man läste när man var liten. "Och Jenny måra bra igen"
Har dock en liten stress och panik inför kvällen, var sent ute med både bestämelse och klädinköp, så får väl egentligen skylla mig själv. Har inte hittat det jag ville ha, så med Johannas hjälp fick jag ta de bästa som kunde hittas. Har inte hunnit träffa Karin och vad det ser ut som nu i dagsläget så kommer vi inte hinna träffas innan. Vilken stress inför något som i slutet av kvällen inte kommer spela någon roll. Som grädde på moset är man inte heller ett dugg taggad. Men det kommer väl, det brukar alltid komma.
Ska dunka igång med lite musik nu och föröka reda ut saker och ting. Jag är ju ändå på bra humör idag!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback