C - mentos

2010-05-05 @ 18:47:30
Läste Nattas blogg för ett litet tag sedan och fick världens chock. Satt och kollade på hennes bilder på folk i klassen som var ganska roliga att se, eftersom det inte var direkt de vackraste. Rätt som det var dök det upp en riktigt hemsk bild på mig, höll på att få en hjärtattack. Men började sedan garva när jag läste kommentaren bredvid "Jenny (bilden blev suddig, eftersom det är ungefär lika lätt att få en bild på Jenny som att fånga en enhörning)" Har under de tre åren på Östra gymnasie i NVARKBEEIJU07 blivit känd som den omöjliga personen att fånga på kort.


Igår begick jag ett stort misstag. Den gången man går in i en affär och kommer ut med en cola mentos utan Jonnas sällskap ellermed uppsåtet att ge den till henne i present så vet man att man är körd. Igår köpte jag helt själv min första cola mentos. TImes to face it, I'm hooked. Och allt tack vare en viss fröken Ahvander.
Försöker ta och tagga till inför ikväll, verkar nästan omöjligt. Men var inte så taggad innan Jonnas, och det var ju riktigt rolig. Så hoppas att det ska bli lyckat ikväll. En positiv sak är iaf att jag kommer känna igen så gott som alla där. Kanske dags att börja leta fram några kläder man akn ha på sig?
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback