20:23

2010-05-04 @ 20:23:57
Just nu känner jag en viss lättnad och trötthet. Har hunnit med en hel del saker idag, ganska sjukt att man hinner med så mycket. Skolam fasta, rundtur med mormor och mamma, fika, skrivit klart en hel äcklig religions uppgift och sedan inhandlat presenter till kusinerna. Sitter just nu och tittar på när bajen åker på styrk, för tro mig ... det kommer dem. Ska snart ta tag i instruktionsfilmen tror jag, har ingen lust men den måste göras någon gång. Ju fortare desto bättre, dessutom vill jag inte bräcka Jonna och hennes vetenskapliga uppsats och det börjar nog närma sig nu.
Aja, tillbaka till pluggandet nu då.
//Jenny
Kommentarer
Postat av: Niklas

BAJEN VANN!!!!!!

2010-05-04 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback