you think alot ...

2010-03-02 @ 19:22:33
Vad roligt. Verkar som någon elledning pajat någaonstans för det är verkligen kolsvart i mitt lilla område. Och när jag säger kolsvart, så är det verkligen kolsvart. Om man klev utanför dörren och tittade ner mot sin fötter skulle man trolitvis inte se dem. Om nu inte snön lyckas lysa upp så pass mycket. Det blir ingen nattprommenad för mig idag inte. Sitter nu och väntar på att man sak få direktiv från Jonna, angående tider och så. Bowlingbanan är bokad klockan 21:00, det är allt jag vet. Fick precis ett litet bowlingbidrag från pappi, han är så snäll så.

Från högtalarna sjunger just nu Brian McFadden att han vill bli lämnad ensam och inte längre bryr sig om någon. Tänka sig hur man kan känna igen dessa känslor så väl. Det är just därför jag gillar hans musik så mycket, den känns så äkta och relaterbar. Men nu ska jag inte sitta analysera musik. Ska nu ut och flirta lite med föräldrarna så man kan få skjuts och sedan blir det kanske lite DW.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback