usch och blä!

2010-03-17 @ 22:44:24
BLÄ!
Har suttit med projetarbetet ett bra tag nu, det tar verkligen mycket energi av en. Ska alldeles snart börja mig iordning för sängen. Väntar och hoppas på att Karin ska svara på mitt sms, den där knäppgöken kan verkligen gör mig orolig och fundersam. Är verkligen dödstrött nu, men tyvärr så krävs det lite energi även för att lägga sig. Det är just det man sitter och samlar på sig nu.

Imorron är det ingen skola eller matte för min del. Vilket betyder att man är ledig. Dock har jag en massa skolarbeten att göra så kommer vara sysselsatt hela dagen imorron. Men kommer ändå vara grymt skönt att vara hemma hela dagen och inte behöva gå ut. Bara sitta inne och mysa. Har desustom lovat pappa att stå för morgondagens lunch och middag, så de tblir en liten utmaning för mig.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback