melodifestivalen har sjunkit ytterligare en nivå

2010-03-05 @ 19:48:52



Jag har hört Erik Saades Manboy ett fåtal gånger och aldrig riktigt hela låten. Av det lilla jag hört så har jag inte förstått hur den låten kunnat gå vidare. Så fick nyss lust att lyssna på den, så sökt på youtube. Måste erkänna att efter den först inzoomningen så var man ganska fast. Dock är låten inte bra, men den smyger sakta upp och kommer torligtvis vara en av favoriterna om någon vecka eller så. Men killen är definitivt ingen bra artist, och regnet i slutet verkar enligt mig helt meningslöst.
Min favorit är utan tvekan Neo med Human frontier.

Som det verkar nu ska man snart till Cracky och spenderar kvällen där. Kommer bli en massa Sly nördanade. PS-spel är verkligen det bästa!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback