Lägg märke till Närke!

2010-03-18 @ 20:03:52
Höll på att dö av garv när jag först hörde det uttrycket, blev bara ännu värre när jag sedan fick höra att det var deras slogan. Kom igen, ni gör det bara för enkelt!
Hockey är bra underbart, har så många minnen från den här tiden av året som jag håller så varmt. Kommer ihåg känslan såväl när man satt hemma hos mormor och morfar och tittade på hockeyn och hoppades så inerligt att man skulle vinna pengarna. Nu får man itsället sitta hemma och hoppas på ett litet tillkost inom ekonomin.

Har varit hur duktig som helst idag, är så stolt över mig själv. Sitter just nu och längtar till morgondagen. Ska upp tidigare imorron för att gå på en morgonpromenad med Jonna. Sedan ska man till skolan och gå på fredagens enda lektion. Efter det ska spelplanen äntligen bli klar och desista korten ska lamineras in. Känns så oerhört skönt! Jag och Karrå har dessutom äntligen hittat våra flak kläder, vi kommer vara så fina om några månader!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback