I'm on a highway to hell

2010-03-01 @ 11:49:14
Igår greps jag av ett sådant colasug som bara jag kan drabbas av. Slutade med att jag lyckades övertala mamma att åka till affären och köpa det. Följde självfallet med henne, då jag gjorde en stor upptäckt. Har ni tänkt på att det är alltid bihanget som drar på korgen eller vagnen? Vilket nästan alltid är mannen.
När man sedan kom hem så började DWspelandet. Bjöd in lilla Cracky som dök upp efter ett tag och en intensiv ansträngning att leda sin famlije till seger. Och oavsett vad du tror Jonna, så var det de enda vi gjorde.

Vid tio blev vi upphämtade av Jonna då vi åkte och köpte lite gottigheter. Jag och Cracky köpte mat, vilket gjorde att Jonna flippade ur totalt. Sedan hem där vi och jag lyckades få se slutet på hockeyfinalen. Efter det blev det vet jag faktiskt inte hur vi lyckades fördriva tiden. Vi babblade på som vanligt, spelade spel och såg på Jerry Springer. Att bara se ett enda avsnitt av den där skiten vänder ju hela ens världe upp och ner.
Vid fyra gick man en kort men väldigt uppfriskande prommenad, när man sedan kom hem var det själfallet valet sängen. Lyckads dock inte somna förrän runt fem tiden. Vaknade sedan upp kvart över elva, så nu är de på statistiska centralbyrån inte så jätte glada på mig. Ska nu föröska plugga, emot alla odds. Har dessutom fått reda på att man kommer få besök om ett tag av mormor och några små skit ungar, jippie!

När vi satt farmför tv:n och hockeyfinalen hade nyligen avslutats på det enda viset jag inte ville att den skulle sluta på så utspelade sig denna konversation.

Jonna: Jag har ett öga för vad killar passa i.
Jenny: Vad skulle han, den där lilla rödtotten passa i då?
En kort betänketid inleds, då slänger sig den kvicktänkta missbrukaren in i konversationen.

Cindy: En likkista ...?
Jonna: En marinbnlå piké.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback