CG!

2010-03-10 @ 19:26:48
You’re out of my life, it cuts me like a knife. I’m wounded and it hurts, it hurts, it hurts, since I can’t tell you.
Skolan idga var ganska tråkig. Spenderade hela idrottslektionen med att skriva om att hitta balansen för att kunna leva ett hälsosamare liv. hHade sedan religion då vi skulle titta på film, men jag och Johanna satt istället och kom på våran egna religion. Snacka om good stuff! Efter lektionen var det så att endast tio stycken av alla på hela skolan hade fått sina studentmössor, nio av dem gick i våran och klass och jag var en av dem! Så nu ligger min studentmössa i en liten svart låda på sängen.

Åkte sedan till skärholmen med mor och tittade runt lite grann. Blev besviken när jag inte kom hem med någon plånbok eller väska, men kom hem med andra nödvändigheter. När pappa sedan kommit hem åkte vi till länna för att kolla datorer. Hittade en som pappa blev sugen på att köpa, men vi beslöt oss för inte vara impulsiva och istället vänta tills pappa kommit hem från Japan. Så lär få klara mig utan en egen dator i 1½ - 2 veckor till. Men det överlever man nog. På vägen ut från City Gross snodde jag  en ballong, satt sedna i baksättet under hela bilfärden hem och sjöng att jag hade en city gross ballong och mamma och pappa hade ingen.
Väntar nu på att maten ska bli klar, ska sedan föröska orka med lite projektarbete och bränning.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback