1457 dagar kvar

2010-03-05 @ 11:47:14

Det slog mig nyss att jag egentligen borde ha nedräkning till årets hödpunkt. J-VM i hockey. Trots den slående likheten mellan de små pojkarna och Bambi på isen så lyckades de alltid bjuda på mer spänning och underhållning än vad de vuxna karlarna gör.



Idag är det pluggning som gäller, rätt så skönt med tanke på hur mycket mina fötter värker efter allt traskande de senaste dagarna. Ska sätta igång med allt så fort man fått i sig lite mat i lilla magen. Har ingen lust med det, men vet att det är något man måste göra. Dessutom har jag ett rum att städa innan tisdagen. Skoj!
Ska dock använda mig av de enkla knepet att jobba mot ett mål. När jag börjar tröttna för mycket ska jag gå på jakt efter ps2 och förhoppningsvis kunna spela Sly, om inte det funkar har jag en massa olika serier att se.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback