1453 dagar kvar

2010-03-09 @ 22:13:26
Sitter nu och tittar på Arsenal - Porto. Är ganska glad nu, men vet att det kan vända snabbt så börjar bli lite orolig.
Veckans längsta skoldag avklrade idag och den var riktigt lång. Även veckans enda prov avklrades. Lilla Elaine lyckades få våran mes till religionslärare att flytta fram provet ytterligare en vecka, så det är nästa vecka nu. För min del spelade det ingen större roll eftersom Danne fyllde år idga och jag redna pluggat klart allt.

Börjar nu sakta komma tillbaka till fotbollsvärlden. Var som jag hade glömt bort den helt och hållet när det var OS. Nu satte Nasri precis 3-0 målet, riktigt jävla snyggt! Och Arsenal klarar itne av topplagen ... Ser framemot morgondagen. Har visserligen idrott som man inte direkt längtar efter, har sedan religion som förhoppningsvis kommer gå smärtfritt. Men efter det ska man äntligen få åka på shoppingtur! 4-0! EBOUE!Kommer sova underbart inatt. Shavin är KUNG! Vilket får mig att längta till dne befrielse jag kommer få uppleva den dagen jag flyttar ner. Har betsämt mig för att rensa min garderob då och slänga allt som inte används, så jag kan få köpa nya kläder utan att känna skuldkänslor.
Nej, nu ska man kolla fotboll!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback