1445 dagar kvar

2010-03-17 @ 10:44:53


Usch, har religionsprov idag. BLÄ!
Ska snart börja vandra ut till bussen. Blev ingen idrott för mig och Johanna idag, men vi belöst oss för att ta en tidigare buss till sklan så vi verkligen hinner till provet, och för att kanske äta lite lunch i skolan. Om den nu är ätbar. Så den enda lektionen man har idag är ett äckligt prov som jag allra helst hade haft förra veckan, men man kan ju inte alltid få som man vill. Ska efter provet sitta kvar med Natta ett tag och räkna matte, det ser man verkligen framemot. Sedan ska man hem och jobba med projektarbetet. Tänka hur man lyckas få ens dag att låta så deprimerande och tråkig.

Morgondagen ser inte så mycket bättre ut heller. Mattehjälp och sedan ska man hem och skriva kommunikationen som ska in på fredag. Roligt, roligt. Aja, man en dag och en vecka i taget. Snart är allt över, och då blir det lite roligare. Är fortfarande sjukt glad över min dator och att jag fått tillbaka både iTunes och min iPod, men vågar knappt installera nya saker elelr föra över allt gammalt till den. Har dessutom beslutångest vad det gäller tagentbordet och musen. Vilka problem dagens ungdomar har ... Kan också glädjas åt att imorron börjar slutspelet!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback