1443 dagar kvar

2010-03-19 @ 15:25:45

Håller på att föra över allt som finns å DVD-skivor till datorn. Snart har man allt på sin rätta plats. Ska sedan installera The sims. Gick upp en timme tidigare imorse för att gå på morgonprommenad med Jonna. Var riktigt mysigt och uppfriskande. Kändes sig hur duktig som helst. dessutom är Jonna så en sådan gullig vän. Fick sedan skjuts till skolan, där kommunikationen väntade. Som vanligt på fredagslektionerna så fick vi en uppgift som vi skulle gå iväg och jobba med. Lyckligtvis hade både jag och Karrå redan gjort den, så vi satte igång med projektarbetet på en gång. Vi hann klart med spelplanen så nu är det inte mycket kvar att göra.

Blev sedan hämtad av mammi, som tack så lagade jag lunch så fort vi kommit hem. Har sedan dess hållt på med min dator. Har varit jätte trött idag efter prommenaden. Vet inte riktigt om jag fick för lite sömn inatt eller om det beror på att prommenaden var alldeles för krävande.
Blir en lugn kväll för mig med andra ord. Inga drickande, förutom cola drickande såklart.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback