1441 dagar kvar

2010-03-21 @ 13:50:10
Känns lagom kul att min brors kompisar har sett mig i mina värsta stunder. men, men man får väl helt enkelt bjuda på det.
För den smarta och Johanna kan man nog lätt lista ut vad jag gjort i ungefär två dagars tid. Nördat mig som vanligt, men denna gång med sims. Fattar inte hur man kan bli så lost och frånkopplad av det där spelet. Förhoppningsvis tröttnar jag snart på det. Det är verkligen inte bra, varken för mig eller studierna att sitta med det varje ledig stund.

Var duktig nyss och räknade matte, gick bra. Fram tills consinus satsen, då fattade jag noll. Kommer ihåg att jag hade problem med principen i höstas också, men allt lossnade efter några tal. Så måste nu vänta på att pappi ska komma hem så han kan hjälpa mig. Då blir han nog glad. Han bad mig nästan för någon timme sedan att be honom om hjälp, med anledningen "Jag vill lära mig något nytt, det är roligt". Det är inte kul att lära sig matte.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback